sobota, 30 marca 2013

Niall cz. 7 ;)

     Spałaś jak zabita. Nagle poczułaś czyjaś dłoń na swoim ramieniu.
 - Wstawaj. - Usłyszałaś delikatny, ciepły głos swojego taty.
 - Tato. Nie teraz! Śnił mi się cudowny sen, że Harry Styles mi się oświadcza i już miałam się zgodzić! - powiedziałaś zaspanym głosem.
 - Ten koleś z One Direction? - zapytał.
 - Tak. - odpowiedziałaś
 - Nie znam gościa. . .
 - To poznaj. . .  Jest taki piękny! - powiedziałaś
 - Ale ja nie jestem twoim tatą- Zaśmiał się mężczyzna .
     Odwróciłaś głowę i zobaczyłaś Niall'a uśmiechniętego od ucha do ucha . Ze wstydu zrobiłaś się czerwona, jak burak i wtuliłaś swoją twarz w poduszkę śmiejąc się.
 - To wstajesz?
 - Tak . . .
       Zażenowana rozmową poszłaś do łazienki się odświeżyć i ubrałaś się w  To Ubrałaś się w te rzeczy, ponieważ miałaś później wyjść z przyjaciółką na zakupy.Zeszłaś na dół i siedział tam Niall zajadający jajecznicę.
 - Gdzieś się wybierasz? - Zapytał zaciekawiony Niall.
 - Z przyjaciółka na zakupy idę. - Odpowiedziałaś.
 - Mogę iść z wami?
 - Yyy. . . Tak, jeśli Nicole się zgodzi . . . TO JEST NICOLE )
 - A mam takie pytanie . . .
 - Dajesz . . .
 - Harry może z nami się wybrać?
     Na samo wypowiedzenie jego imienia serce zabiło ci mocniej. Byłaś w Harr'ym zakochana po uszy, szalałaś na jego punkcie.
 - T-Tak - Jąkałaś się.
 - Wszystko dobrze? Zakochana? hahahaha- zaśmiał się Niall
 - Tak, tak wszystko dobrze. . . Niby w kim?
 - W Harrym - odpowiedział Niall
 - Może tak, może nie . . .
 - No przyznaj się.
 - No tak, szaleje za nim . . . On jest cudowny! Ten jego uśmiech i jego śmiech i te loczki! O mój Boże!
 - Hahahah to ja was muszę spiknąć hahahah - Śmiał się blondyn.
 - Ale za to Nicole szaleje na twój widok . . . Ona cie kocha . . . Bardzo . . . Kocha . . . Ma wręcz obsesje!
 - Eee. . .nie źle . . .
 - To dzwonie do niej i jedziemy.
 - No ok .
     Zadzwoniłaś do Nicole i okazało się, że Caroline też z wami jedzie.
 - No to jedziesz z nami . . . Jeszcze jedzie z nami Caroline.
 - Caroline powiadasz? Ładna jest . . .
 - Hahaha  wiesz . . . Ja was mogę ten teges . . .
 - Eee . . . Nie dzięki  ma kogoś innego na oku . . .
 - Kto to jest? - zapytałaś.
 - Nie powiem Ci!
 - No proszę!
 - Nie
 - Błagam!
 - No nie powiem ci!
 - Jak chcesz . . .- Powiedziałaś rozczarowana - Ty patrz! Deszcze pada! - Dodałaś.
 - Drogi będą śliskie . . .
 - Oj tam, oj tam . . .
     Pojechaliście do sklepu i byliście tam przez kilka godzin,. Była straszna ulewa i rzeczywiście drogi były bardzo śliskie. Gdy wracaliście, zjeżdżaliście ze stromego wzgórza. Ty byłaś kierowcą. Nagle samochód wpadł w poślizg. Zaryliście w drzewo. Potem film ci się urwał na chwilę. Gdy się ocknęłaś. Zobaczyłaś,że Caroline dzwoni po pomoc, Harry miał lekki uraz głowy, Nicole miała złamaną rękę, a z Niall'em nie było dobrze. Jeszcze nie odzyskał przytomności. Od razu się na niego rzuciłaś i próbowałaś obudzić. zauważyłaś, że jego głowa krwawi. Na szczęście pomoc już była na miejscu. Ratownicy wzięli Niall'a na nosze. Nie chciałaś zostawiać go samego.  Pobiegłaś za nim. Ratownicy się ciebie spytali:
 - Kim dla niego jesteś?
 - Jestem. Yyy... Jego dziewczyną, tak dziewczyną.









2 komentarze:

  1. Gratuluje! Zostałaś nominowana do Liebster Award!! więcej u mnie-> http://after-every-storm-the-sun-comes-out.blogspot.com/2013/03/liebster-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie zostałaś noinowana do Verastile Blogger Award! ;D
    Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń