środa, 14 listopada 2012

Louis cz.2

   To było takie romantyczne.
-Dzięki, uratowałeś mi życie. -powiedziałaś z silnym biciem serca.
-Drobiazg-odparł.
-To było piękne jak mnie złapałeś..Dziękuje ci za to.-powiedziałaś.
-Powtarzasz się.. Poza tym już mówiłem nie a za co.-powiedział z uśmiechem.
-Wiesz co , ja już mam dosyć wrażeń na dziś. Może pójdę już.-powiedziałaś
-No coś ty, odprowadzę cie-zaproponował.
-Ok , dobry pomysł.
  Wyszliście z klubu i poszliście do twojego domu.
 Gdy już weszliście do domu zdieliście  buty  i poszliście do salonu.
-Może oglądniemy jakiś film?-spytał.
-Ok, a jaki?-spytałaś
-No  nie wiem może horror?
-Dobrze.-odpowiedziałaś.
I gdy włączyliście film oglądaliście go przez  cała noc.Gdy były jakieś naprawdę straszne sceny` to on wtedy cie przytulał.To było takie urocze.Nawet nie zauważyliście kiedy zasnęliście.
Wstaliście przytuleni doi siebie na kanapie.
Gdy już zjedliście śniadanie przyszli jego koledzy.
-[T.I.] To jest Harry , Liam ,Louis ,Zayn i Niall .
-Hej [T.I]!-powiedzieli chłopcy chórem.
-Witajcie! -odpowiedziałaś z uśmiechem.
-Nasza piosenka w radiu!-krzyknął radośnie Harry.
-Że co? O co chodzi? Nic nie mówiłeś że ŚPIEWASZ!-krzyknęłaś.
-No wiesz..Nie wiesz wielu rzeczy..np.ze potajemnie chce być zebrą itp.-powiedział zacieszony Harry.
-Zamknij się debilu!-krzyknął Louis.
-On kocha marchewki!-krzyknął Zayn
-Zazdrościsz?-krzyknął Lou.
-On gada z wypchanym gołębiem!-powiedział entuziastycznie Niall.
-Wcale ze... NIE!-wydarł się Lou na cały głos.
  Zaczęłaś się tak śmiać ,że aż się przewróciłaś i tarzałaś się na podłodze śmiejąc wniebogosy. Byłaś cała czerwona ze śmiechu  ,a Harry , Niall ,Zayn i Liam się śmiali z ciebie.
-Fajnie ,że cie to śmieszy ..-powiedział Louis
-Oj! Nie przesadzaj! To jest urocze!-powiedziałaś-Nie miałam nic złego na myśli!-pocieszyłaś go.
-Serio?-spytał znudzonym głosem
-Serio.-odpowiedziałaś
-[T.I.]...Kocham cie.-Powiedział  Lou
Zatkało cie. Nie wiedziałaś co powiedzieć.
-Ja ciebie też!-odpowiedziałaś i się popłakałaś.




 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
jutro postaram się dodać cz.3 lub imagin o Niallu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz