piątek, 4 stycznia 2013

Imaginy z gifami :)

 Zayn: Odwal się od mojej [T.I.] !!



Redaktor: Jak było wczoraj z [T.I.]?

Harry:
 Zayn: Zimno ci [T.I.]? Chodź do mnie będzie ci ciepło.




*Harry gdy zobaczył cię w restauracji z innym chłopakiem.





*Liam i Louis próbują cie poderwać.








*Zayn pali papierosa.








Ty: Zayn .. Możesz przestać palić tego...papierosa?
Zayn: No dobrze.. Jeszcze kilka minut.
*30 minut później*



 Ty: Zayn! to już piąty! Zimno mi .. chodź już..
Zayn: No dobrze.. Już idę to jest już ostatni..




Louis: Hej piękna!







*godzinę później*

Policjant: I... Tak po prostu umarła?
Louis: No... Taak..



                     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Przepraszam, ze mnie tak długo nie było, ale nie miałam czasu.. Teraz postaram się coraz częściej dodawać imaginy.


2 komentarze: