niedziela, 21 października 2012

Harry cz.5

 Rano obudziłaś się w łóżku Harry'ego ,lecz  go w nim nie było wstałaś poszłaś do łazienki i sie umyłaś i przebrałaś. Poszłaś do chłopaków do salonu.Harry dostał SMS'a od menagera i powiedział :
-będziemy musieli się pakować i jutro musimy jechać w trasę na 1 miesiąc.
Harry sie zasmucił.
-Dlaczego jesteś smutny?-spytałaś
-Bo nie będę cie  widywał-odpowiedział
-Nie przejmuj się!Miesiąc to nie dużo- pocieszyłaś go.
-No właśnie.-powiedział Zayn
-No to ja idę do domu ,a wy się pakujcie. Będę tęsknić.- dałaś  każdemu całusa w policzek i przytuliłaś.
Już byłaś w domu przebrałaś się w dresy i luźną bluzkę.Włączyłaś komputer,zalogowałaś sie na twittera i ciągle Directioners pisały do ciebie żebyś byłą dla  niego dobra i ze bardzo dobrze postąpiłaś karząc Harry'emu zrobić zdjęcie z jego fanką. Odpisałaś im i  poszłaś robić sobie obiad bo byłaś strasznie głodna. gdy juz ugotowałaś ten obiad była juz 6 wieczorem. Zjadłaś swój posiłek i poszłaś oglądać telewizje.Przygotowałaś sobie rzeczy na następny dzień,  wzięłaś prysznic i poszłaś spać.
Tak minął miesiąc.W dzień przyjazdu zalogowałaś się na twittera i zobaczyłaś ze jakaś fanka sie ciebie pyta "czy ty zerwałaś z Harry'm ,czy on ciebie zdradza? " i dodała tam zdjęcie z poprzedniego dnia jak Harry obściskiwał se z jakąś dziewczyną.Myślałaś że to jakiś photoshop  ale nie, te zdjęcia były wszędzie były także jak szedł z nią za rękę itp. Załamałaś sie i rozpłakałaś.Przecież on mówił że mnie kocha!-pomyślałaś.Nagle usłyszałaś że ktoś wchodzi do twojego domu byli to wszyscy chłopcy.Byli jacyś tacy jakby wnerwieni na Hazzę. Harry podbiegł do ciebie  i chciał cię pocałować ,lecz ty go odepchnęłaś.
-  O co ci chodzi?-spytał
- Mogłeś mi powiedzieć że mnie nie chcesz!-wykrzyczałaś
-Mówiłem ze sie dowie!-powiedział Louis
-Ale co się stało?-spytał udając że o niczym nie wie.
-Zdradziłeś mnie z ta dziewczyna!
Pokazałaś mu zdjęcie na którym  był z tą dziewczyną i sie całowali.
-Skąd to masz?
-Nie ważne! Z nami koniec nie wybaczę ci tego!-wykrzyczałaś i wybuchłaś płaczem.
-kochanie przepraszam-powiedział loczek
-Nie jestem twoim kochaniem! Nie nawidze cie!
-Ja ci mówiłem że masz cudowna dziewczynę ,a ty musiałeś sie tamtej czepić?Teraz masz za swoje!-Wykrzyczał Liam.
-Wy o tym wiedzieliście i mi nie powiedzieliście?-spytałaś zapłakana
Chłopcy nie odpowiedzieli.
-Ja myślałam że ty jesteś inny! Myślałam że mnie kochasz! Byłam głupia!
wzięłaś z góry walizkę i zaczęłaś pakować do niej rzeczy.
-Gdzie ty sie wybierasz?- spytał loczek
-Jak najdalej stąd!
Gdy skończyłaś sie pakować poszłaś do samochodu którego niedawno kupiłaś ,lecz ze zdenerwowania zapomniałaś zabrać kluczyków z blatu. Szybko poszłaś  po nie i wróciłaś.
-[T.I.] przepraszam!- powiedział Harry
-Trzeba było pomyśleć!
Włożyłaś walizki do bagażnika , wsiadłaś do samochodu i  odjechałaś.
Wynajęłaś sobie mały dom  i w nim zamieszkałaś . Poprzedni dom stał pusty.Gdy już urządziłaś sobie mieszkanie ze zmęczenia poszłaś spać.


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Bendą jeszcze części nie wiem ile ale będzie się w nich dużo dziać :)
Zapraszam na mojego twittera:Twitter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz