czwartek, 25 października 2012

Harry cz.8

    Pewnego dnia po południu gdy byłaś na uczelni  zobaczyłaś Klaudię. To była ta Klaudia z którą zdradził cię Harry. Chciałaś do niej podejść  i spytać ją o to dlaczego Harry z nią ciebie zdradził chociaż ze wiedziała że byliście razem ,ale coś cię zatrzymało i poszłaś w swoja stronę.
Wróciłaś do domu ledwo żywa. Pierwsze co zrobiłaś po wejściu do domu to walniecie sie na kanapę plackiem i leżenie.Pomyślałaś że skoro i tak Harry by do ciebie przychodził to nie ma sensu aby tamten dom stał pusty a ty byś wynajmowała ten..."Jutro sie przeprowadzam ...znowu... w sumie sobota to raczej będę miała czas.."-Pomyślałaś. Gdy odpoczęłaś poszłaś sobie gotować obiad. Gdy robiłaś obiad pod nosem śpiewałaś sobie:
"Harry,Harry,Harry.Harry ty gnoju! Dlaczego zdradziłeś mnie z tą Klaudią?! Harry,Harry,Harry ,Harry ty gnoju! Co mi do niej brakuje?! Harry,Harry,Harry,Harry ty gnoju! Dlaczego zrobiłeś to z tą Klaudią?!..."
Gdy skończyłaś robić sobie obiad poczekałaś aż wystygnie i  go zjadłaś.
Był już wieczór.Oglądałaś telewizje gdy nagle usłyszałaś że ktoś dzwoni do drzwi. Nie wiedziałaś kto to może być o tej porze.. Otworzyłaś drzwi i ujrzałaś tam Nialla.
-Witaj-powiedziałaś z uśmiechem.
-Hej-odpowiedział
-Co cię sprowadza o tej porze?-spytałaś zdziwiona
-Nudziło mi sie-odpowiedział
-Wejdź -powiedziałaś
-Dobrze -odpowiedział.
Usiedliście na kanapie i zaczęliście grać w różne gry planszowe i na tv raz nawet spróbowaliście grać w Twistera ,ale coś wam to nie wyszło...
Potem zmęczeni usiedliście na kanapie i rozmawialiście całą noc.
Niall wyszedł dopiero ok. 5 rano.
Poszłaś spać i wstałaś ok. 14. Usłyszałaś telefon  i zobaczyłaś że Harry wysłał ci wiadomość:
"Spotkajmy sie pod Elizabeth Tower o 10 wieczorem..." 
" Tak późno?! No niech będzie..."-odpisałaś.
Zbliżała sie 10 i było strasznie ciemno.
Byłaś już pod Elizabeth Tower i czekałaś na Harolda.Nagle poczułaś ze ktoś cię dotyka za ramię od tyłu.
Wzięłaś rozmach i z obrotu 180 stopni dałaś z piąchy osobie która za toba była bo myślałaś że to jakiś zbok czy coś...Odwróciłaś sie i zobaczyłaś patrzącego sie na ciebie ,trzymającego sie za policzek Harolda.
-O matko ! przepraszam myślałam że ty to ktoś inny..
-To ja...- odpowiedział.\
-Teraz muz wiem.-powiedziałaś-Po co chciałeś  sie ze mną spotkać?
-Chciałem cie o cos spytać..Spytam w prost ... Czy spałaś wczoraj z Niallem?-spytał
-Nie! my graliśmy tylko w gry i rozmawialiśmy... Dlaczego tak pomyślałeś? poza tym ja jestem dziewicą..
-To chodź ze mną do mojego domu i wytłumacz chłopcom.
-A co sie stało?
-Aj.. zobaczysz..
Gdy  weszłaś do ich domu panowała tam nie miła atmosfera..
-Stary przyznaj sie! spałeś z nią?- Wykrzyczał Louis
-Nie, nie spał ze mną!
-Aha..-powiedział Louis
-To dlaczego tak późno wróciłeś?-spytał Zayn
-Bo sie zagadaliśmy-odpowiedziałaś.
-Uznajmy ze tej rozmowy nigdy nie było!
-A wy z [T.I.] sie już pogodziliście?
-Nie....Muszę sobie jeszcze z jedna osobą pogadać i sie zastanowię.
Była juz zerowa godzina.
-Muszę się już zbierać bo będę jutro się przeprowadzać..
-Znowu?-spytał Harry
-Nie martw się wracam do tego domu-powiedziałaś z uśmiechem.
Gdy wyszłaś z ich domu zobaczyłaś że Klaudia ta  z którą zdradził cie Harry szłe przez chodnik.
-Hej.-powiedziałaś w swoim ojczystym języku.
-Hej-odpowiedziała.
-Co robiłaś w Kanadzie?-spytałaś
-Miało przyjechać 1D wiec pojechałam bo akurat byłam u cioci - odpowiedziała.
-I dlatego odbiłaś mi Harry'ego?-spytałaś
-Zawsze miałaś większe powodzenie u facetów niż ja..
-Ja?!Harry był moim pierwszym!Dlaczego to zrobiłaś?!
-Bo chciałam sie na tobie zemścić!Zawsze byłaś we wszystkim lepsza ode mnie!
-Dlaczego w takki sposób? Przecież wiedziałaś ze sie z nim spotykam!
-Bo tak by cię najbardziej zabolało i miałam racje ! Czyż nie?-spytała sie i zrobiła cwaniacki uśmiech.
-Czyż tak..-odpowiedziałaś-Myślałam ze się przyjaźniłyśmy!
-To źle myślałaś! żegnam!
-Spadaj...-odpowiedziałaś po czym poszłaś w swoja stronę.
Gdy weszłaś do domu od razu się rozebrałaś się poszukałaś zdjęć gdzie była Klaudia wraz z tobą i je podarłaś. Po długich rozdzieraniach zdjęć spaliłaś je nad kuchenka i posprzątałaś popiół.Po czym zmęczona poszłaś spać.











^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ta piosenka o Harrym jest autorstwa Maryli ,ale jej nie hejtujcie.. JEŚLI CHCECIE IMAGINY O  KIMŚ INNYM PISZCIE!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz