poniedziałek, 29 października 2012

Niall :)

 Była okropna śnieżyca. Szłaś tak żeby jak najszybciej dojść do domu. Tak padał śnieg że praktycznie nic nie widziałaś.Nagle na kogoś wpadałaś się przewróciłaś na ziemię.
-Najmocniej cie przepraszam-powiedział jakiś znajomy głos.
-Nie ma problem u przez ta śnieżyce nic nie widać...-odpowiedziałaś.
-Jestem Niall-powiedział ktosiek..
-Ja jestem [T.I.]-odpowiedziałaś.
Tak jakby nagle przestawało padać tak mocno i ujrzałaś oblicze tej osoby.To był ten Niall z 1D ten którego kochałaś chyba najbardziej!Zaniemówiłaś  z wrażenia, po prostu cie zatkało...
-Gdzie się tak śpieszyłaś? -spytał.
-Była straszna zawierucha więc do domu.-odpowiedziałaś
-Może cie odprowadzić?-spytał
-To bardzo miłe z twojej strony ,ale ty chyba też się gdzieś śpieszyłeś..
-Miałem iść po coś na obiad..-powiedział..
-To możemy iść do sklepu po coś na obiad i mnie będziesz mógł odprowadzić jeśli chcesz..-powiedziałaś.
-Czemu nie?Chodźmy więc.-powiedział
Poszliście do sklepu i kupiliście potrzebne rzeczy na obiad. Niall odprowadził cie pod dom i powiedział:
-Fajnie mi się z tobą rozmawia -powiedział
-Mi z tobą także-odpowiedziałaś.
-Dasz mi swój numer telefonu?-spytał
-Dobrze ,a więc[T.N.T.].-powiedziałaś
-Dziękuję Ci bardzo.-powiedział
-Nie ma za co.-odpowiedziałaś
-Do zobaczenia-powiedział z uśmiechem
Nie wierzyłaś w to co się stało byłaś po prostu jak po jakichś środkach..czy coś..
Tak mijały tygodnie ,a ty Niall ciągle się spotykaliście.Bardzo lubiliście ze sobą rozmawiać i grać  w różne gry byliście jak rodzeństwo.Ty i Niall uwielbialiście gotować razem.
Pewnego razu piekliście razem pizze  i  gdy zrobiliście ciasto zorientowaliście se że nie macie składników żeby ja pokryć. Ty  i Niall pojechaliście do sklepu i tam zaatakowały go jego fanki zabrało to troche czasu zanim im się podpisał  i zrobił z nimi zdjęcia. Jedna fanka do ciebie podbiegła i spytała:
-Ty jesteś jego dziewczyną?
-Nie,jesteśmy tylko przyjaciółmi.-odpowiedziałaś
-Szkoda bo jesteś ładna i nie że ja wole dziewczyny tylko ja uważam ze do siebie pasujecie -powiedziała
-Serio? Dziękuję ci ty też jesteś niczego sobie. -powiedziałaś po czym się uśmiechnęłaś.
-Ja już lecę pa-pożegnała się fanka
-Zegnaj-pożegnałaś sie również
-To chodźmy [T.I.] -powiedział Niall do ciebie.
- Dobrze.-odpowiedziałaś
-Co ona od ciebie powiedziała?-spytał Niall
-Nic ważnego, tylko się mnie spytała czy jesteśmy ze sobą ,ale ja jej powiedziałam że nie.Później powiedziała ze jestem ładna i ze do siebie pasujemy..-powiedziałaś
-Ahaaa. Bo ty jesteś ładna-odpowiedział Niall
-Serio? Dziękuje..ty masz za to piękne oczy..-powiedziałaś
-Nie ma za co. Chodźmy kupować te składniki.-powiedział.
Gdy już przyszliście do domu pokryliście ciasto składnikami i wsadziliście do pieca. Pozostało tylko czekanie. Niall złapał cie za rękę i powiedział.
-Pamiętasz jak wtedy na siebie wpadliśmy?-pamiętam
-Oj..Pamiętam jakby to było wczoraj..-odpowiedziałaś
-Już od tego momentu poczułem że jesteś wyjątkowa.-powiedział
-W jakim sensie?-spytałaś
-Bo jesteś  bardzo miła i bardzo cie lubię..
-Ja ciebie też bardzo lubię wiesz?-powiedziałaś
-[T.I]?-
-Tak?-spytałaś
-Ja...Lubię cię.....Bardziej  niż najlepszą przyjaciółkę...
-Niall.....Jak by Ci to powiedzieć...No...Ja sie w tobie zakochałam jak tylko ciebie zobaczyłam w jednym z teledysków...
-Ja wtedy kiedy na mnie wpadłaś wiedziałem że jesteś tą właściwą..Kocham cię..
-Też cie kocham-odpowiedziałaś po czym go pocałowałaś.
Przez jakiś czas ukrywaliście że jesteście parą ,ale później i tak każdy się do wiedział.P{o jakimś czasie wzięliście ze sobą ślub i mieliście cudowną córkę.


                   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Teraz pozostało tylko napisać o Lou ale nie wiem kiedy dodam bo na razie brakuje mi weny : <

1 komentarz:

  1. omg popłakałam sie ze szczęścia ale jestem szczęściara ze mnie wiesz? ojeku <3

    OdpowiedzUsuń